14 Temmuz 2014 Pazartesi

Huyum Kurusun:Eski Sevgili Profili

Öyle bir huyum var ki bu huy çoğu kızda vardır.Belki erkeklerde de vardır.Onları bilmiyorum.Ama kızlar garanti cepte.
Eski sevgilimin şuan nasıl biri olduğunu merak ediyorum.Sürünüyor mudur?Pişman mıdır?Greta diye çöllere düşmüş müdür?Açıyorum profilini.Tutamıyorum kendimi napıyım.
En son karar vermiş bir daha girmeyeceğim profiline diye.Geçen bir sayfada biri yorum atmış.Yorumu okurken bir baktım O.Bir yanım gir profiline Ne hallere düşmüş gör,diyor.Öbür yanım saçmalama Greta ne yapcaksın orada,diyor ve ben ilk iç sesimi dinliyorum.
Fakat...O da ne?Ne çöle düşen var ne de pişman olan.Sadece önceden paylaştığı birkaç şeyi silmiş.Profil fotosunu değiştirmiş.Çocuk sadece ilgilendiği kısmına 'kadınlar' yapmış.(benle çıkarken bana biseksüelim dedi.ayrılırken homo olduğunu söyledi.Allah ım ben nelerle uğraştım!)
Sönmüş egomla geri tuşuna basarken profil fotosu gözüme çarptı.İçimden tutamadığım bir kahkaha kahkaha patladı.
"Tipe bak.Salak." diyerek moralimi yerine getirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder