8 Nisan 2014 Salı

Adamsın Recep! (Borç Bildim ve Yazdım)

Ne desem ki?Ne diyebilirim ki sana?Onu tanıyor musun?Bilmiyorum.Ama sana şöyle diyeyim.Mesleği öğretmenlik.Ama o öğretmenden de fazlası.Yaptığı analizlerle ufkumuzu genişleten,bize verdiği fırsatlarla kendimizi keşfetmemize hatta daha iyisi olmamıza yardımcı olan bir ilah O.Keşke sen de tanısaydın onu.Öyle şeyler yaptı ki...
Yazılıda sınavları dağıtıp çıktı ve ona duyduğumuz saygıdan sınıftaki bir kişi bile kopya çekmedi.Bir kağıda dertlerimizi yazmamızı istedi.Bunu hem bizi rahatlatmak hem de öğrencilerini iyileştirmek için ne yapması gerektiğini anlamak için yaptığını biliyorum.Aslına bakarsan yazarken gözümde büyüttüğüm bir takım sorunların aslında küçücük olduklarını gördüm.Dertlerimi beni gerçekten dinleyeceğini bildiğim bir büyüğe anlatmak beni aşırıcı derecede rahatlattı.
Sana ne diyebilirim ki?Adamsın Recep!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder