8 Nisan 2014 Salı

I wanna be the very best...

Küçüklük travmalarımdan biri de şudur: Pokemon'un kaldırılması.
Ablamla izlediğim *ve o zamanlar anime olduğunu bilmiyordum* bir çizgi filmdi.Ama hastasıydık.Çoğu insan gibi tasolarını biriktirdik.Hatta bir keresinde babam yakacaktı tasoları bizi cezalandırmak için.Saklamak için saksının içine koymuştum birkaçını.Sonra unuttum onları.Yıllar sonra saksının içinden çıkınca bir tuhaf olmuştum.
Neyse biz konumuza dönelim...
Ablamla çılgınlar gibi izlediğim Pokemon bir gün kaldırıldı.Nedenini anlamadım.*ki hala anlamıyorum*Bir üzüldüm ki sorma.Yıllar sonra asıl beni üzen ve psikolojimle oynayan şey şu oldu: Pokemon'un kaldırılma nedeni.
Bir çocuk ben pikachuyum diyerek kendini binadan aşağı atmış.Bu yüzden çocuklara kötü örnek olduğunu düşünerek kaldırmışlar.Sevgili yetkililerim,abilerim,ablalarım!Pikachu uçabiliyor mu lan?!Biri de durup bu çocuk mal,dememiş.Suçlamışlar Pikachu'yu.Çok zekice.Tebrikler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder