8 Nisan 2014 Salı

İncir Çekirdeği Olmak Vardı

İki gün önce bir alt sınıf öğrencisinin şu sözlerini duydum "Yeaa neden benim bir sevgilim yok?"
Sakin koçum sakin.Bak ben senin üst devrenim.Ama bak benim de bir manitam yok.Bırak onu sevdiğim,hoşlandığım,kalbimi çarptıran tek bir adem evladı bile yok.Sorun ben de bence.Birinin bana baktığını hissediyorum.Normal bir liseli hemen heyecanlanır,kızarır.Yanındaki arkadaşına abartarak "Oha yarım saattir beni kesiyoo."der.Ama ben birinin bana baktığını hissediyorum.Bakıyorum ve kafamı çeviriyorum.Bir keresinde durumu abartıp defalarca böm böm baktım çocuğa.Büyük ihtimal yanlış anladı.Sırf eğlence olsun diye baktıklarım da oldu.Ama yok hiçbir şey hissetmedim.Neyse.S*ktir et.Ara sıra senin gibi triplere girmiyor değilim.Ama alıştım.Çünkü bunun için kendime çeşitli nedenler buldum.Olursa olur.Olmazsa  olmaz.Bunu bu kadar çok dert etmeye ne gerek var ki?İki üç gün koluna takıp gezeceksin.Sonra pat diye ayrılacak senden.Bir de 'aşk acısı'*ki ne çabuk aşık oldun* çekeceksin.Ölme eşeğim ölme.Yaz gelsin.
Ben de isterdim yalnızlıktan uzak bir incirin içindeki çekirdek olmak.Ama kaderim eriğin tek çekirdek olmakmış.Napalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder