8 Nisan 2014 Salı

Galk Gız Sogan Doğra!

Biiiiiir çok sıkıldım
İkiiii yerim çok dar
Oooo senden çok var
Sarma sarıcam şimdi
Benim çok işim var.

Anlamıyorum abi.Yok,yok,yok!Neden ablam her geldiğinde bu evde sarma sarılıyor ve neden her seferinde bana sardırılınıyor.Tam geçeceğim pc başına.Ağzım kulaklarımda basıyorum düğmeye.İçeriden bir ses "Gretaaa!Gel sarma sarıyoruz!" diye bağırıyor."Anne senin sorunun ne biliyor musun?O yaprakların pirinç içinden fazla olması!" şeklinde saçma sapan bir şey söylemiyorum tabi ki de.Yapıştırıyorum ergen cevabımı "Yeaa annee.Amaa ben çok yorgunum.Hem tırnaklarımın arası baharat oluyooo.".Anne anne değil genel kurmay başkanı sanki.Nereden vuracağını iyi biliyor."Ama sen iyi sarıyorsun.Kalem gibi oluyor."Bak sen strateji uzmanına.Ben bu lafı yer miyim?Yerim.Hatta üstüne akşam pişen sarmayı da yerim.
"Tamam geliyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder