7 Nisan 2014 Pazartesi

Türkiye'nin yarısı AKREP!

   Geçenlerde,YİNE, televizyonda zap yaparken bir astroloğa denk geldim.*sabah programları asla izlemem.izlesem izlesem belgesel izlerim.operayı severim.uçabiliyorum..vs.vs.*.Tam başak burcuna denk geldim."Aha!Ne bal var bende.Daha akrebe gelmemiş."diye düşündüm ve kanalda kaldım.

   Kadın anlattıkça anlattı.Anlattıkça anlattı başak burcunu.Sıra teraziye geldi.Tövbe bismillah.Hala anlatıyor.Nasıl heyecanlıyım.Nasıl heyecanlıyım ki sorma.

   Sıra akrebe geldi.Can kulağıyla dinlemeye başladım."Ayın yaptığı dik konum nedeniyle Jupiter'in Dünya'yı etkilemesinden dolayı yeryüzüne dik çarpan Güneş ışınlarından başı dönen Mars'tan dolayı Akrep insanları--" Bir durdum.Dedim "Bu ne diyii?".Benim akıl kaldı Dünya dönmesinde,Mars kusmasında,Satürn osurmasında.Ben bunları çözene kadar kadının asıl söylemesi gereken şeyleri kaçırdım.Akrep insanını ne bekliyor?Kim bekliyor?*gerçi kesin maddi sıkıntıları vardır bu aralar.hep öyle diyor koduklarım*Bir de şu var.Başağı,teraziyi anlat anlat bitiremeyen kişi akrebe gelince dut yemiş bülbüle döndü.Bir cümle söyledi,geçti.
   Ama Greta durur mu?Yapıştırır cevabı:
   Senin gezegenine de evrenine de ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder