7 Nisan 2014 Pazartesi

Maşallah hocam! İnşallah hocam!

Adnan Hocanın Kediciklerini bilmeyen yoktur her halde.*bilmiyorsan utanmana gerek yok.ben de adamın adına bakmak için google'yi kullandım*Sana şöyle söylesem kesin hatırlarsın "Maşallah hocam!İnşallah hocam!" ya da "Çok yakışıklısınız hocam!" gibisine şeyler söyleyen kadınların olduğu bir program.Tam ne işe yaradığını çözemesemde maşallah ve inşallahlardan bir çeşit*çeşit diyorum çünkü tam anlamıyla olduğuna inanmıyorum* din programı.Her neyse izlemediğim için bilmiyorum.Konumuza gelirsek...

Günümüzde bazı insanlar bizim Adnan Hocamız olmuş.Bizse onların kedicikleriyiz.Onlar yaptıkları şeylerden övgü bekliyorlar.Hatta sahip olmadıkları yeteneklerin övülmesini utanmadan istiyorlar.Biz de onlara istediklerini veriyoruz.*sözüm siyaset dışıdır.yakın çevrenden düşün.*Peki neden?Biz onların kedicikleri değil bildiğin köpekleri olmuyor muyuz?

İşte ben böyle insanlardan nefret ediyorum.Adnan gibi değilde kedicik gibi insanlardan.Sen ki ondan eksik olmayan adem evladı! Neden ona köpeklik ediyorsun?Sen ona köpeklik etmediğin zaman elindeki gücü kullanarak seni tehdit mi ediyor?Boyun bükmek niye?

Sevmediğin insanlara maske takarak iyi gözükmeye çalışmak ne kadar mide bulandırıcı.Yapma!Ben hep nefret ettiklerimden uzak dururum.Onların varlığını istemem.Bu hareketime karşılık 
onlar da benden uzak durur.O yüzden korkma!Köpeklik etmeyi bırak ve insan gibi kendi istediklerini yaparak yaşa!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder