7 Nisan 2014 Pazartesi

Galaxy'de Bir Tohum Filizlenir...

A new world shall open up.
İlk yazı...
İlk yazıya neden hep "ilk yazı" diyerek başlanır? Çocukça bir cevap verip "Çünkü ilk yazıdır." dediğinizi duyar gibiyim.En azından yüzde elliniz böyle diyecek.*kahrolası lanet ergenler*.Ama sorun şu ki "ilk yazı" diye başlamamın nedeni ne yazacağımı bilememem.Düşünürsem çok şey var.Ama hangisini anlatmalıyım? Hangisi anlatmaya müsait ki...Neyse hep derim zaten. "S*ktir et!"

Planet 1: Gerçek Dünya
Sadece bedenimin toplumun uydurduğu ahlak kurallarıyla yaşadığı gezegen.En has,en baba gezegen.Kazıklı Voyvoda'nın kazığıdır bu gezegen.Aman emek,ter,zorluk vıdı vıdılarına girmeyeceğim.Benim bu dünyayla derdim içindekileriyle.Sevdiğim*ailem ve birkaç dostum dışında* herkes uzakta.Bunun aksine sevmediğim ve hatta nefret ettiklerimin burnumun dibinde bitmesi normal mi?Evet.Çünkü Voyvoda illa kazığı sokacak.Kaçamayız.Kaçırtmaz.
Bir de bu dünyada "Aha tam bir ilah!" ya da "Vay vay vay!Cillop gibi oğlan" ve ya "Allah özene bezene yaratmış.Vaay yavrum vay.Aslanıma bak be.*ıslık ıslık ıslık*" tarzında tepkiler göstereceğimiz herkes uzakta.Öyle uzakta ki başka planetteler sanki.Bizde anca "Vay vay tosunuma bak be! Anan seni özene bezene doyurmuş.Maşallah tosunuma.Maaşın var.Evin var.Al beni o zaman.Ne diyim?Tek seçenek olduğuna göre." diyoruz.

Planet 2: Gerçek mi? O da ne?
Tamamiyle istediğim ben işte burada!Bu planette bir yazarım ben.İstediğim herkes etrafımda.Uzaktakiler yakın,yakındakiler uzak oluveriyor burada.Beni sevmeyen tek bir kişi bile yok.Olsa bile anında beceriyorlar yavrucağı.Öyle fanatiklerim var yani.Para derdi mi?Yok.Mini etek giyene bakıp ardından da "Satılık bu." diyen yaratıklar yok.Türban takıyor diye 'örümcek kafalı' diye anılanlar da yok.Savaş yok.Belki de bu planeti sevipgerçekliği sevmiyorum.Ne boktan kötü şeyler varsa hep gerçeklikte. S*keyim öyle gerçekliği.(planet 1'e ne ara geldik ya)

Eee..Şimdi ne yazayım? Planet 1 mi?Yoksa 2 mi?Bir fikrim var!
Little,little.Into the middle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder