8 Nisan 2014 Salı

Ne ettin Pakize?!


Bugün tenefüste tuvalete gittim.Kızlar yine *sakin  ol.yine bıyık almıyorlardı.bu sefer ki başka* erkek dedikodusu yapıyorlardı.Bir kız söze girdi."Geçenlerden bir çocuk bana çok tatlısın dedi.Sonra da numaramı istedi.Bende verdim.ihi ihi ihi.".Başak bir kız altında kalır mı? "Geçen gezmeye gittim.Yalnızdım.Çok sıkıldım.Yoldan geçen bir çocuğa "Arkadaşım beni ekti.Çok sıkıldım.Benimle gezer misin?" dedim.O da "benim sevgilim var"dedi.Geçti,gitti.Sanki gel sevgili olak dedim.ahu ahu ahu.".Abi tuvalete girdiğime gireceğime pişman oldum.Buraların kızları da ayrı bir değişik olmuş.Bizim okulda ilk defa böyle bir şey duydum.Hala şoktayım.Bıyık alaydınız.Ne bileyim kaş alyadınız.Ağda yapaydınız.Ama yine de kekocanlıklarınızı duymayaydım ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder